Plată & Livrare

Informații utile

Informații Plată

Transfer bancar ( internet banking ) / ordin de plata: Daca alegeti optiunea de plata prin transfer bancar, veti primi un e-mail cu factura proforma si unul ce va contine informatiile legate de contul bancar, detinatorul contului, banca si motivul transferului. Produsele trebuiesc achitate integral. Dovada efectuarii platii va trebui sa fie trimisa prin e-mail la comenzi@yvettes.ro
Plata numerar (cash) la livrarea produselor. Vei achita contravaloarea comenzii tale in momentul receptionarii produselor direct curierului care iti efectuaza livrarea. Dupa achitarea sumei vei primi chitanta care constituie dovada platii. Incasarea banilor se va face de catre agentul care livreaza produsele. Valoarea comenzii este cea din momentul confirmarii telefonice.

Produsele comandate pe siteul www.yvettes.ro se livreaza numai prin curierat rapid la adresa clientului sau pot fi ridicate de la sediul firmei direct de catre client. Nu lucram cu Posta Romana.

Costurile de expediere sunt suportate de catre client si pot diferi in functie de localitate conform tarifelor practicate de Fan Courier.

Daca produsul se afla pe stoc va fi livrat in următoarele 24-48 ore.

Pentru produsele la comanda trebuie sa luati in considerare si termenul de executie, livrarea se va face intre 7-14 zile lucratoare.
Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma etc. In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, acest lucru va fi anuntat atat pe site cat si pe toate retelele sociale. Comenzile primite vineri dupa orele 20:00 vor fi procesate saptamana viitoare, luni dimineata.
Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri sau la cerere expresa sambata. Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.

RedLine Production nu isi asuma raspunderea pentru starea produselor dupa ce acestea au fost predate curierului.
Atentie: In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.

Toate preturile sunt exprimate in RON si contin TVA.

Factura ce insoteste produsele tine loc de contract de vanzare – cumparare, conform legislatiei romane, si semnarea documentelor insotitoare (factura, awb curier) confirma acceptarea produselor de catre client. Daca in acest termen nu se semnaleaza nimic catre REDLINE PRODUCTION S.R.L., coletul se considera acceptat de catre client. Momentul incheierii contractului este considerat momentul livrarii produselor, semnatura clientului pe documentele de livrare confirmand acceptarea produselor ca si corespunzatoare si conforme cu comanda efectuata.

Cum Comand?

Pentru a comanda un produs nu trebuie neaparat sa ai cont. Poti comanda produsul doar completand formularul cu datele obligatorii necesare facturarii si trasnportului.  Daca doresti sa iti creezi un cont nou apasa pe “Cont nou” si completeaza datele. Vei primi prin e-mail un link de activare a contului. Dupa ce l-ai activat intra in cont cu numele de utilizator si parola. Foloseste o adresa de e-mail valabila, pe care o verifici des. Pe aceasta adresa de e-mail vei primi notificari despre comenzi. Asigura-te ca datele tale introduse la cont sunt corecte.

Pentru a plasa un produs in cosul de cumparaturi e necesar sa alegi unul. La produsul dorit apasa butonul “ COMANDA”, apoi da click pe “Cosul meu” si finalizeaza comanda. Costul final va include pretul produsului si costul livrarii. Toate preturile au TVA inclus. Dupa ce ai trimis comanda, inainte de a fi prelucrata, vei primi prin e-mail confirmarea pentru produsul comandat, daca exista pe stoc sau nu si totodata se va confirma telefonic comanda ta.  Comanda lansata si produsul cumparat reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului, bifand casuta “sunt de acord cu termenii si conditiile”.

In cazul in care informatiile livrare sunt diferite de informatiile de facturare, aveti posibilitatea sa completati campurile necesare datelor de livrare. In caz contrar se autocompleteaza campurile cu datele introduse mai sus.

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul “Comentarii comanda”, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu “Termenii si Conditiile” practicate, apasati butonul “Trimite comanda” pentru a trece la pasul urmator.

Datele solicitate vor fi utilizate exclusiv pentru scopul declarat de a inregistra adresa de livrare si de facturare alese de dumneavoastra . Aceste date nu for fi facute publice si nu vor fi instrainate catre terti. Completand datele personale sunteti automat inscris in baza de date “Newsletter” .

Trebuie sa completati toate datele referitoare la modalitatea de plata, modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra si sa urmati pasii corespunzatori pentru a finaliza comanda dumneavoastra.

Datele dumneavoastra personale vor fi inregistrate in sistemul informatic al magazinului virtual astfel incat, daca aveti de facut modificari trebuie doar sa operati schimbarile in campurile dorite (de exemplu: daca doriti o alta adresa de livrare decat cea valabila pentru facturare).

Apasati butonul „TRIMITE COMANDA” pentru a finaliza plasarea comenzii.

IMPORTANT

Inregistrarea comenzii se realizeaza automat si confirmarea comenzii dumneavoastra va fi realizata prin e-mail sau in urma unui apel telefonic din partea unuia din reprezentantii Yvette’s Shoes.

Primim comenzi online la orice ora. Iar programul de prelucrare comenzi este de luni pana sambata, intre orele 09:00-20:00. Daca ai intrebari ne poti contacta: comenzi@yvettes.ro.

CONDITII DE LIVRARE si METODE DE PLATA

Produsele comandate pe siteul www.yvettes.ro se livreaza numai prin curierat rapid la adresa clientului sau pot fi ridicate de la sediul firmei direct de catre client. Nu lucram cu Posta Romana. Toate preturile sunt exprimate in RON si contin TVA.

Metode de plata:

Transfer bancar (internet banking) / ordin de plata: Daca alegeti optiunea de plata prin transfer bancar, veti primi un e-mail cu factura proforma si unul ce va contine informatiile legate de contul bancar, detinatorul contului, banca si motivul transferului. Produsele trebuiesc achitate integral. Dovada efectuarii platii va trebui sa fie trimisa prin e-mail la comenzi@yvettes.ro
Plata numerar (cash) la livrarea produselor. Vei achita contravaloarea comenzii tale in momentul receptionarii produselor direct curierului care iti efectuaza livrarea. Dupa achitarea sumei vei primi chitanta care constituie dovada platii. Incasarea banilor se va face de catre agentul care livreaza produsele. Valoarea comenzii este cea din momentul confirmarii telefonice.

Daca produsul se afla pe stoc va fi livrat in următoarele 24-48 ore.

Pentru produsele la comanda trebuie sa luati in considerare si termenul de executie, livrarea se va face intre 7-14 zile lucratoare.
Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma etc. In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, acest lucru va fi anuntat atat pe site cat si pe toate retelele sociale. Comenzile primite vineri dupa orele 20:00 vor fi procesate saptamana viitoare, luni dimineata.
Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri sau la cerere expresa sambata. Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.

RedLine Production nu isi asuma raspunderea pentru starea produselor dupa ce acestea au fost predate curierului.
Atentie: In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.

Factura ce insoteste produsele tine loc de contract de vanzare – cumparare, conform legislatiei romane, si semnarea documentelor insotitoare (factura, awb curier) confirma acceptarea produselor de catre client. Daca in acest termen nu se semnaleaza nimic catre REDLINE PRODUCTION S.R.L., coletul se considera acceptat de catre client. Momentul incheierii contractului este considerat momentul livrarii produselor, semnatura clientului pe documentele de livrare confirmand acceptarea produselor ca si corespunzatoare si conforme cu comanda efectuata.

Politica de Retur

Clientul  are dreptul ca, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea comenzii, sa returneze produsele si sa instiinteze REDLINE PRODUCTION SRL  asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate

In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:

–        contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator ( client );

–        produsele returnate trebuie sa fie noi, in cutie, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului;

–        in cazul in care marimea nu corespunde, se poate solicita o pereche in schimbul celei initiale;

REDLINE PRODUCTION SRL se obliga sa returneze suma achitata de client, prin transfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 14 zile calendaristice.

Dreptul de retur de 10 zile lucratoare se aplica doar produselor lucrate standard, aflate in stoc.

Potrivit Ordonantei 34/2014, art.16, litera c)produsele personalizate realizate la comanda, respectiv lucrate pe masura dupa specificatiile clientuluiNU se returneaza.

De aceea este foarte important sa ne lasi cu atentie marimea si masurile piciorului  atunci cand plasezi comanda.

In cazuri exceptionale, daca produsul realizat la comanda are probleme de finisaj, marime sau calitate a pielii ori este un produs cu defecte, trimite-ne un email de notificare a problemelor constatate (insotit de fotografii ale produsului),  in 24 de ore de la primirea comenzii, la comenzi@yvettes.ro,

Suma de bani restituita pentru retur nu va include si cheltuilile de transport (daca exista). Produsele pot fi returnate prin curierat rapid la adresa: Str. Cluceru Sandu nr. 2, Sector 2, Bucuresti.

NU ACCEPTAM RETURURI PRIN POSTA ROMANA!

Nota: Va recomandam sa probati pantofii pe o suprafata moale: covor/ mocheta, etc, pentru a preveni deteriorarea produsului, in cazul in care doriti sa il returnati.

Pentru returnarea produselor va rugam sa ne contactați.

Atelier Yvettes

Aveți întrebări?